Log ind
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst Ingen
[ Se hele listen ]
Flest brugere online på samme tid var 33, Man Okt 21, 2024 7:43 pm
Seneste emner
Søg
skyggejæger
Side 1 af 1
skyggejæger
Skyggejæger er oprindeligt ikke noget menneskeligt væsen, da de ikke bliver født men skabt. Samtidig hørte de også oprindeligt til de bevingede. Og dog ikke da de bliver skabt med vinger og ikke for dem skænket af gud eller satan. skyggejæger bliver skabt af blod, knogler, aske og en god portion voodoo og mørkmagi. De ikke fra naturens side værkend onde eller gode. De er skabt med et formål at jage skygger. I tre-fire års alderen er de færdig udviklet, derefter udvikler de en personlighed. De er udødelige og der er kun tre ting der kan dræbe dem. det er skygger, dødens tjenere og døden. En hver skyggejæger har evnen til at se folks aura. Din aura afslører i dette tilfælde din race. Du kan også være født skyggejæger men mister så både udødeligheden og evnen til at se folks aura. Du vil dog have vinger, være svær at dræbe og leve et par hundrede år eller to længer end et normalt menneske. skyggejægerne har to skikkelser hvis de er skabt, det er deres skyggejæger jeg og så en menneskelig side. skyggejægeren er kendt for at have dyre øjne i en eller anden from. ALLE SKABTE SKYGGEJÆGER ER SKABT UD FRA TROEN PÅ DAG OG NAT. og alle har på et eller andet tidspunkt i deres liv stiftet bekendtskab med følgende vers
ud af mørket, tag min hånd. ud til lyset og dagen. glad for vær en dag, dagen har skænket. glad for natten og månens lys. tag min hånd, og hånd i hånd vi gå. natten har skænket os det dystre, dagen har lyset os givet. døden skabte os, af hvad der var tilbage. ud af mørket, tag min hånd. skabt med os et djævelsk bånd.vi efterkommere, af dagen og natten, ud af mørket tag min hånd. mange bliver skabt til dette vers.
ud af mørket, tag min hånd. ud til lyset og dagen. glad for vær en dag, dagen har skænket. glad for natten og månens lys. tag min hånd, og hånd i hånd vi gå. natten har skænket os det dystre, dagen har lyset os givet. døden skabte os, af hvad der var tilbage. ud af mørket, tag min hånd. skabt med os et djævelsk bånd.vi efterkommere, af dagen og natten, ud af mørket tag min hånd. mange bliver skabt til dette vers.
Udover evnen til at se folk aura er en skyggejæger født/skabt med to gaver/ evner
Evnen til at gå i et med ting omkring dig
Evnen som tankelæser / kan læse folk tanker og kun tanker
Evnen til at spildte krop og sjæl / dette kan kun lade sig gøre hvis man er skabt skyggejæger
Evnen til at dræbe både krop og sjæl / dette for henter en skygge i at genopstå.
Evnen til at se folk sande hensigter. Deres sande jer / dette virker ikke på en engel eller djævle.
Evnen til at skifte from / dette kan kun lade sig gøre hvis du er født skyggejæger (virker kun i nogle minutter)
informationer om skyggejæger der har mistet sin status.
en skyggejæger der har mistet sin status er udstødt af sin klan og har ikke længere ret til at jage følgende væsener: skygger, djævle, engle, halvinger,blandings racer, Bevingede eller undervendes væsner heller ikke Vampyrerne.
der kan være mange ting der spiller ind for at en skyggejæger mister sin status. det er som regl, hvis ikke reglerne bliver overholdt.. noget ting ses der let på andre ting gør der ikke. i noget tilfælde kan det ende med at skyggejægeren får sine vinger flådet.
Evnen som tankelæser / kan læse folk tanker og kun tanker
Evnen til at spildte krop og sjæl / dette kan kun lade sig gøre hvis man er skabt skyggejæger
Evnen til at dræbe både krop og sjæl / dette for henter en skygge i at genopstå.
Evnen til at se folk sande hensigter. Deres sande jer / dette virker ikke på en engel eller djævle.
Evnen til at skifte from / dette kan kun lade sig gøre hvis du er født skyggejæger (virker kun i nogle minutter)
informationer om skyggejæger der har mistet sin status.
en skyggejæger der har mistet sin status er udstødt af sin klan og har ikke længere ret til at jage følgende væsener: skygger, djævle, engle, halvinger,blandings racer, Bevingede eller undervendes væsner heller ikke Vampyrerne.
der kan være mange ting der spiller ind for at en skyggejæger mister sin status. det er som regl, hvis ikke reglerne bliver overholdt.. noget ting ses der let på andre ting gør der ikke. i noget tilfælde kan det ende med at skyggejægeren får sine vinger flådet.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Lør Sep 07, 2013 12:17 am af Garret
» Skal vi gå Live?
Søn Jul 07, 2013 5:46 am af Adia Adrin
» And Of We Go! ~ Team Redningsaktionen
Fre Jun 14, 2013 9:03 pm af Garret
» Busted. //Nille//
Tirs Jun 11, 2013 6:41 pm af Gæst
» Fravær denne weekend over
Lør Maj 11, 2013 12:43 am af Jaden