Log ind
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster Ingen
[ Se hele listen ]
Flest brugere online på samme tid var 33, Man Okt 21, 2024 7:43 pm
Seneste emner
Søg
Watch out! A little devil's on its way, and it's looking for you!
3 deltagere
Side 1 af 1
Watch out! A little devil's on its way, and it's looking for you!
Hellow everyone x3
To ting, tror jeg...
For det første, er jeg den eneste der synes det er bare en smule sjovt, at under Emner og Plots er det kun piger der har oprettet emner? xD
For det andet... Så kunne jeg rigtig godt tænke mig at komme igang med at emne! ^^
Jeg har ikke altid den bedste krea, men jeg vil altid gøre mit bedste ^^
Jeg har ingen krav, udover det, at jeg gider ikke et emne, hvor jeg virkelig skal vride min hjerne for et svar, fordi min emnepartner enten har skrevet noget man ikke kan svare på, eller er gået sin vej, hvor jeg dertil bare kan stå, fordi jeg ikke har en idé om, hvorfor Anastasia skulle følge efter...
Så spænding tak!
Lige nogle facts:
- Anastasia har gået på skolen, siden børnehaveklassen.
- Anastasia kan virke meget nem at komme i kontakt med, men det er noget som skifter tit.
- Anastasia elsker bøger og sort magi.
- Anastasia leder efter den store kærlighed, men udenpå benægter hun at den findes.
- Anastasia er meget snaksalig, men er dårlig til at lave nye venskaber.
- Anastasia har indtil videre ikke haft en rigtig Bedsteven/Bedsteveninde.
- Anastasia har haft nogle kærester, men hun har aldrig rigtigt holdt af dem, og bare gjort det, for enten at dominere en der er mere god af sind end hende selv, eller blive domineret af en, der er mere ond end hende selv. Intet har endnu tilfredsstillet hende.
Hvis hun lyder som noget for dig, så skriv! Og gerne komme med et plot eller en relation! ^_-
(Farve idéen er "stjålet" fra Sams profil... De farver sér bare godt ud sammen... Godt gået! )
To ting, tror jeg...
For det første, er jeg den eneste der synes det er bare en smule sjovt, at under Emner og Plots er det kun piger der har oprettet emner? xD
For det andet... Så kunne jeg rigtig godt tænke mig at komme igang med at emne! ^^
Jeg har ikke altid den bedste krea, men jeg vil altid gøre mit bedste ^^
Jeg har ingen krav, udover det, at jeg gider ikke et emne, hvor jeg virkelig skal vride min hjerne for et svar, fordi min emnepartner enten har skrevet noget man ikke kan svare på, eller er gået sin vej, hvor jeg dertil bare kan stå, fordi jeg ikke har en idé om, hvorfor Anastasia skulle følge efter...
Så spænding tak!
Lige nogle facts:
- Anastasia har gået på skolen, siden børnehaveklassen.
- Anastasia kan virke meget nem at komme i kontakt med, men det er noget som skifter tit.
- Anastasia elsker bøger og sort magi.
- Anastasia leder efter den store kærlighed, men udenpå benægter hun at den findes.
- Anastasia er meget snaksalig, men er dårlig til at lave nye venskaber.
- Anastasia har indtil videre ikke haft en rigtig Bedsteven/Bedsteveninde.
- Anastasia har haft nogle kærester, men hun har aldrig rigtigt holdt af dem, og bare gjort det, for enten at dominere en der er mere god af sind end hende selv, eller blive domineret af en, der er mere ond end hende selv. Intet har endnu tilfredsstillet hende.
Hvis hun lyder som noget for dig, så skriv! Og gerne komme med et plot eller en relation! ^_-
(Farve idéen er "stjålet" fra Sams profil... De farver sér bare godt ud sammen... Godt gået! )
Anastasia- Race : Djævel
Antal indlæg : 3
Geografisk sted : Akademiet
Sv: Watch out! A little devil's on its way, and it's looking for you!
jeg vil meget gerne skrive ^^ hvis du tør
larka- Race : Bevingede på satans side
Antal indlæg : 21
Måske er det fordi piger tager initiativer? Okay, jeg har ingen anelse ~
Jeg kunne også meget godt tænke mig at tråde med dig. Saga er skygge, og har også gået på skolen siden hun var meget lille, derfor forestiller jeg mig at de godt kender hinanden, måske har snakket sammen, men ikke rigtigt har et forhold.
Saga er vild med at tegne, læse, male osv. Hun er ret god til at påtvinge vrangforestillinger, også når folk er vågne, så det kunne være at Anastasia var interesseret i at lære fra hende?
Opsummering: Jeg har ingen idé til et plot... Har du?
Jeg kunne også meget godt tænke mig at tråde med dig. Saga er skygge, og har også gået på skolen siden hun var meget lille, derfor forestiller jeg mig at de godt kender hinanden, måske har snakket sammen, men ikke rigtigt har et forhold.
Saga er vild med at tegne, læse, male osv. Hun er ret god til at påtvinge vrangforestillinger, også når folk er vågne, så det kunne være at Anastasia var interesseret i at lære fra hende?
Opsummering: Jeg har ingen idé til et plot... Har du?
Saga- Race : Skygge.
Antal indlæg : 59
Geografisk sted : Akademiet.
Larka; Hva mener du med hvis du tør? selvfølgelig gør jeg det! --' (føle sig fornærmet xD)
Men hvem laver, hvor henne, og hvad med et plot?
Saga; for det første, undskyld din farve her, men kunne ikke finde ud af hvilken farve du havde til dit navn ^^'
For det andet kan man ikke lære nogen at lave vrangforestillinger... Og der er stor forskel på vores evner.... Så vidt jeg har forstået, skal du bruge skyggerne omkring dig til at lave en vrangforestilling, som kun virker når folk er vågne...
Jeg derimod er en mare... Hvilket vil sige at jeg kan lave drømme og mareridt...
Sååååååå....
Men resten lyder okay ^^
At vi kender hinanden ved navn og udseende, men aldrig rigtig snakket sammen og sådan....
Idéen til et plot, er jeg ikke helt sikker på... Måske... Nej, jeg er blank... oo'
Andre er også stadig velkomne ^^
Men hvem laver, hvor henne, og hvad med et plot?
Saga; for det første, undskyld din farve her, men kunne ikke finde ud af hvilken farve du havde til dit navn ^^'
For det andet kan man ikke lære nogen at lave vrangforestillinger... Og der er stor forskel på vores evner.... Så vidt jeg har forstået, skal du bruge skyggerne omkring dig til at lave en vrangforestilling, som kun virker når folk er vågne...
Jeg derimod er en mare... Hvilket vil sige at jeg kan lave drømme og mareridt...
Sååååååå....
Men resten lyder okay ^^
At vi kender hinanden ved navn og udseende, men aldrig rigtig snakket sammen og sådan....
Idéen til et plot, er jeg ikke helt sikker på... Måske... Nej, jeg er blank... oo'
Andre er også stadig velkomne ^^
grunden til jeg skriver hvis du tør... er nok fordi jeg måske måske ikke kan finde på ar dræbe dig
det med et plot... jeg er lige så blank som dig og dog har jeg en lille ide..
hvis du nu laver?
og skal vi sige Udendørs idræts arealer eller bare udenfor et sted
men du kan vælge et sted hvis det er... du skal bare vide at jeg ikke er elev her...
det med et plot... jeg er lige så blank som dig og dog har jeg en lille ide..
hvis du nu laver?
og skal vi sige Udendørs idræts arealer eller bare udenfor et sted
men du kan vælge et sted hvis det er... du skal bare vide at jeg ikke er elev her...
Jeg er grå ;)
Nej, det med vrangforestillingerne trækker jeg lige tilbage... Skal vi lave et emne eller skal vi vente til vi har et plot? Jeg er ked af mit fravær, men jeg kan ikke være særlig meget på i ferien...
Nej, det med vrangforestillingerne trækker jeg lige tilbage... Skal vi lave et emne eller skal vi vente til vi har et plot? Jeg er ked af mit fravær, men jeg kan ikke være særlig meget på i ferien...
Saga- Race : Skygge.
Antal indlæg : 59
Geografisk sted : Akademiet.
Larka; Du kan ikke dræbe mig uden min tilladelse ^^
Men resten lyder da spændende... Jeg skal nok lave det om snart i udendørs idrætarealer... Men hvis du ikke går på skolen.... Har jeg måske en idé...
Sidste time, idræt, og du står og ser på mig, på grund af det med min søster?
Saga; Du har ret... Den grå så bare ikke sådan ud da jeg prøvede den tidligere...
Men altså... Jeg vil stadig gerne emne ^^ kan du så ikke lave? Vi behøver jo ikke have et plot ^^'
Men resten lyder da spændende... Jeg skal nok lave det om snart i udendørs idrætarealer... Men hvis du ikke går på skolen.... Har jeg måske en idé...
Sidste time, idræt, og du står og ser på mig, på grund af det med min søster?
Saga; Du har ret... Den grå så bare ikke sådan ud da jeg prøvede den tidligere...
Men altså... Jeg vil stadig gerne emne ^^ kan du så ikke lave? Vi behøver jo ikke have et plot ^^'
jeg ved godt jeg ikke kan dræbe dig men jeg kan stadigvæk forsøge...
jeg er faktisk lige starte på en gen uddannelse men her ikke rigtig timer endnu
men din ide lyder god... tænke noget i retning af det samme
jeg er faktisk lige starte på en gen uddannelse men her ikke rigtig timer endnu
men din ide lyder god... tænke noget i retning af det samme
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Lør Sep 07, 2013 12:17 am af Garret
» Skal vi gå Live?