Akademiet
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Hvem er på nu
Der er i alt 0 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og ingen gæster :: 1 bot

Ingen

[ Se hele listen ]


Flest brugere online på samme tid var 11, Søn Jan 20, 2013 4:07 am
Seneste emner
» Dårlig første skole dag.
Hvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. EmptyLør Sep 07, 2013 12:17 am af Garret

» Skal vi gå Live?
Hvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. EmptySøn Jul 07, 2013 5:46 am af Adia Adrin

» And Of We Go! ~ Team Redningsaktionen
Hvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. EmptyFre Jun 14, 2013 9:03 pm af Garret

» Busted. //Nille//
Hvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. EmptyTirs Jun 11, 2013 6:41 pm af Gæst

» Fravær denne weekend over
Hvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. EmptyLør Maj 11, 2013 12:43 am af Jaden

» for ever alone or mayby not ~ Nille
Hvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. EmptyOns Maj 01, 2013 11:58 pm af Gæst

» Styrke Skala
Hvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. EmptyTirs Apr 30, 2013 11:00 pm af Jaden

» Well, i'm back again but I don't think we've met ~ Nille
Hvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. EmptyTirs Apr 30, 2013 1:12 am af Gæst

» WHat are you doing here Nille privat
Hvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. EmptyTirs Apr 30, 2013 1:07 am af Gæst

Mest aktive emnestartere
Garret
Hvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_vote_lcapHvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_voting_barHvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_vote_rcap 
Colling
Hvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_vote_lcapHvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_voting_barHvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_vote_rcap 
Jaden
Hvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_vote_lcapHvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_voting_barHvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_vote_rcap 
Azel
Hvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_vote_lcapHvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_voting_barHvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_vote_rcap 
Mason
Hvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_vote_lcapHvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_voting_barHvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_vote_rcap 
Hazel
Hvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_vote_lcapHvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_voting_barHvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_vote_rcap 
Saga
Hvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_vote_lcapHvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_voting_barHvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_vote_rcap 
Alexia
Hvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_vote_lcapHvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_voting_barHvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_vote_rcap 
larka
Hvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_vote_lcapHvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_voting_barHvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_vote_rcap 
Shadow
Hvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_vote_lcapHvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_voting_barHvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_vote_rcap 

Mest aktive brugere
Garret
Hvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_vote_lcapHvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_voting_barHvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_vote_rcap 
Jaden
Hvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_vote_lcapHvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_voting_barHvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_vote_rcap 
Mason
Hvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_vote_lcapHvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_voting_barHvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_vote_rcap 
Saga
Hvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_vote_lcapHvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_voting_barHvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_vote_rcap 
Arason
Hvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_vote_lcapHvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_voting_barHvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_vote_rcap 
Colling
Hvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_vote_lcapHvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_voting_barHvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_vote_rcap 
Hazel
Hvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_vote_lcapHvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_voting_barHvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_vote_rcap 
Yvaine
Hvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_vote_lcapHvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_voting_barHvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_vote_rcap 
larka
Hvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_vote_lcapHvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_voting_barHvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_vote_rcap 
Azel
Hvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_vote_lcapHvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_voting_barHvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. I_vote_rcap 

Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning


Hvordan, øhmm Skal jeg sige det her..

2 deltagere

Go down

Hvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. Empty Hvordan, øhmm Skal jeg sige det her..

Indlæg  Garret Tirs Apr 02, 2013 11:20 pm

Jeg beklager at jeg er nødtil at skrive det her, men Colling jeg håber lidt vores tidligere aftale stadigvæk glæder.
Anyway, jeg må meddele mit fravær, også at jeg nok ikke ved om jeg kommer tilbage som Admin her igen. Jeg synes nu det er synd at siden skal gå hen og dø. Men der er ikke noget jeg kan gøre ved det. Jeg er ikke en gang sikker på jeg selv vil være på.

Det her vil komme til at gå ud over alle mine bruger på siden, så det vidst på tide jeg ligge frem hvem jeg er.
Larka
Azel
Jaden også Garret
(Og Gud, Døden, Satan )

Jeg er meget ked af at det skal komme så vidt, men jeg kan ikke klare det ret mentalt (jeg lyder som en eller anden sindssyg o0')
Men når man skal holde styr på 6 sider på en gang bliver det bare lidt for meget.

Jeg vil dog til sidste sige at jeg selvfølgelig er der hvis Colling skal havde hjælp med noget, det er ligesom vores tidligere aftale
og jeg vil da også svar i emnet angående Demi gods'ne.
og muligvis også de andre hvis jeg kommer ovne på igen ^^ hvilket jeg forhåbentligt gør.

~Garret, (S.engelbreht)
Garret
Garret
Standby Admin
Standby Admin

Race : har været Speciellet menneske og Dødens tjenere men er det ikke længere er døden selv
Antal indlæg : 154
Join date : 21/06/11
Geografisk sted : Akademiet

http://skyggernes-verden.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Hvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. Empty Sv: Hvordan, øhmm Skal jeg sige det her..

Indlæg  Larentia Tors Apr 11, 2013 3:06 am

Hvis/når du kommer tilbage, vil vi i hvert fald tage i mod dig igen med åbne arme!
Kommer i hvert fald til at savne dig, hvis dit fravær går hen og bliver fuldtid.
Ha' det godt! Very Happy

-Larentia
Larentia
Larentia

Race : Demi God
Antal indlæg : 9
Join date : 19/01/13
Age : 25
Geografisk sted : Akademiet

Tilbage til toppen Go down

Hvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. Empty Hør på mig et øjeblik..

Indlæg  Garret Man Apr 29, 2013 6:04 am

@ Garret : Til hvem der nu måtte logge på og læse det her, nej. lader bare være. Helt ærligt hvad er der sket for siden her, men er væk er stykke tid også forsvinder folk bare? jeg ved godt jeg har været væk længe, men det betyder da ikke at andre folk ikke må være på? gør det ? anyways jeg er random i dag og regner snart med et kom back, eller noget i den stil.. ^^
[19:42:00] @ Garret : Jeg keder mig og jeg vil ikke se siden dø :'(
[19:44:18] @ Garret : Ikke selvom jeg nærmest her givet op og det to gang nu, Gud hvor må i føle at i ikke kan stole på mig.. Jeg kan i hvert fald ikke stole på mig selv. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre lige nu, men jeg lover jeg finder ud af noget og det i morgen, Skal snakke med Colling om hvad fluck vi gør.. Eller hvad fluck jeg gør inden jeg gør noget jeg virkelig fortyder bagefter og det vil jeg helst ikke.
[19:47:50] @ Garret : Jeg her det sku som om jeg efterlader en hel roman her inde det jer, jeg ligger kortene på bordet som rent Admin, og der ikke meget vi kan gå efter når folk ikke rigtig fortæller os hvad vi kan gøre bedre? jeg for det mentalt dårlig over det her.. det var også derfor jeg havde fravær første gang og sagde fra og nu så en gang til.. Men jeg fik hivet mig selv op første gang og jeg besluttede mig for at jeg ville kæmpe for siden, men jeg ved ikke om jeg vil gøre det denne gang. Jeg mener skam det jeg skriver,
[19:51:31] @ Garret : Det startede som en af mine mange skøre i ideer som siden hen er blevet til rigtig mange andre dejlige ting, som en side mere som så blev til fire, Jeg har herinde haft det mest fansikst øjeblikke og jeg holder af hver og en af jer bruger. Selvom Sandheden er At jeg overvejer at rive siden ned, slette den fra landkorte om man vil, Men igen jeg vil snakke med Colling inden jeg gør noget, Jeg bliv overraskt i starten over hvor mange der lod til at holde af min egen lille ide
[19:56:39] @ Garret : Ideen til denne side kom sig af en historie og da jeg var begyndt på noget RBG i foråret snakkede jeg med Colling omkring at lave en side, han havde en i forvejen. så i sommeren jeg kan sku ikke huske det, lavede vi siden og der skete meget til at starte med så død det lidt han og så døde den helt, lidt ligesom hvad der er ved at ske nu, Jeg indrømmer jeg ikke er det bedste menneske og at jeg ikke selv er så meget på som jeg burde, men som jeg nok er lige nu den enste der er på, bliver et kedeligt til sidst
[19:59:09] @ Garret : Jeg ønsker ikke at dræbe Garret eller nogen andre her inde ved at slette siden, Men der er ikke noget formål med den mere, Der er igen grundt til at førsætte hvis ikke folk ønsker at være her, hvis ikke folk logger på. JEG LOGGER MED GLÆDE PÅ og svar i mine emner, men det er bare ikke min tur i nogle af dem, (så vidt jeg husker..)
[20:01:50] @ Garret : Jeg tro jeg kunne forsætte sådan her, Men jeg vil nok lade være, Jeg håber ikke folk følger sig ramt af det her..
Garret
Garret
Standby Admin
Standby Admin

Race : har været Speciellet menneske og Dødens tjenere men er det ikke længere er døden selv
Antal indlæg : 154
Join date : 21/06/11
Geografisk sted : Akademiet

http://skyggernes-verden.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Hvordan, øhmm Skal jeg sige det her.. Empty Sv: Hvordan, øhmm Skal jeg sige det her..

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum