Akademiet
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

[ Se hele listen ]


Flest brugere online på samme tid var 11, Søn Jan 20, 2013 4:07 am
Seneste emner
» Dårlig første skole dag.
Dårlig første skole dag. EmptyLør Sep 07, 2013 12:17 am af Garret

» Skal vi gå Live?
Dårlig første skole dag. EmptySøn Jul 07, 2013 5:46 am af Adia Adrin

» And Of We Go! ~ Team Redningsaktionen
Dårlig første skole dag. EmptyFre Jun 14, 2013 9:03 pm af Garret

» Busted. //Nille//
Dårlig første skole dag. EmptyTirs Jun 11, 2013 6:41 pm af Gæst

» Fravær denne weekend over
Dårlig første skole dag. EmptyLør Maj 11, 2013 12:43 am af Jaden

» for ever alone or mayby not ~ Nille
Dårlig første skole dag. EmptyOns Maj 01, 2013 11:58 pm af Gæst

» Styrke Skala
Dårlig første skole dag. EmptyTirs Apr 30, 2013 11:00 pm af Jaden

» Well, i'm back again but I don't think we've met ~ Nille
Dårlig første skole dag. EmptyTirs Apr 30, 2013 1:12 am af Gæst

» WHat are you doing here Nille privat
Dårlig første skole dag. EmptyTirs Apr 30, 2013 1:07 am af Gæst

Mest aktive emnestartere
Garret
Dårlig første skole dag. I_vote_lcapDårlig første skole dag. I_voting_barDårlig første skole dag. I_vote_rcap 
Colling
Dårlig første skole dag. I_vote_lcapDårlig første skole dag. I_voting_barDårlig første skole dag. I_vote_rcap 
Jaden
Dårlig første skole dag. I_vote_lcapDårlig første skole dag. I_voting_barDårlig første skole dag. I_vote_rcap 
Azel
Dårlig første skole dag. I_vote_lcapDårlig første skole dag. I_voting_barDårlig første skole dag. I_vote_rcap 
Mason
Dårlig første skole dag. I_vote_lcapDårlig første skole dag. I_voting_barDårlig første skole dag. I_vote_rcap 
Hazel
Dårlig første skole dag. I_vote_lcapDårlig første skole dag. I_voting_barDårlig første skole dag. I_vote_rcap 
Saga
Dårlig første skole dag. I_vote_lcapDårlig første skole dag. I_voting_barDårlig første skole dag. I_vote_rcap 
Alexia
Dårlig første skole dag. I_vote_lcapDårlig første skole dag. I_voting_barDårlig første skole dag. I_vote_rcap 
larka
Dårlig første skole dag. I_vote_lcapDårlig første skole dag. I_voting_barDårlig første skole dag. I_vote_rcap 
Shadow
Dårlig første skole dag. I_vote_lcapDårlig første skole dag. I_voting_barDårlig første skole dag. I_vote_rcap 

Mest aktive brugere
Garret
Dårlig første skole dag. I_vote_lcapDårlig første skole dag. I_voting_barDårlig første skole dag. I_vote_rcap 
Jaden
Dårlig første skole dag. I_vote_lcapDårlig første skole dag. I_voting_barDårlig første skole dag. I_vote_rcap 
Mason
Dårlig første skole dag. I_vote_lcapDårlig første skole dag. I_voting_barDårlig første skole dag. I_vote_rcap 
Saga
Dårlig første skole dag. I_vote_lcapDårlig første skole dag. I_voting_barDårlig første skole dag. I_vote_rcap 
Arason
Dårlig første skole dag. I_vote_lcapDårlig første skole dag. I_voting_barDårlig første skole dag. I_vote_rcap 
Colling
Dårlig første skole dag. I_vote_lcapDårlig første skole dag. I_voting_barDårlig første skole dag. I_vote_rcap 
Hazel
Dårlig første skole dag. I_vote_lcapDårlig første skole dag. I_voting_barDårlig første skole dag. I_vote_rcap 
Yvaine
Dårlig første skole dag. I_vote_lcapDårlig første skole dag. I_voting_barDårlig første skole dag. I_vote_rcap 
larka
Dårlig første skole dag. I_vote_lcapDårlig første skole dag. I_voting_barDårlig første skole dag. I_vote_rcap 
Azel
Dårlig første skole dag. I_vote_lcapDårlig første skole dag. I_voting_barDårlig første skole dag. I_vote_rcap 

Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning


Dårlig første skole dag.

2 deltagere

Go down

Dårlig første skole dag. Empty Dårlig første skole dag.

Indlæg  Adia Adrin Lør Aug 24, 2013 9:47 pm

Sted: på en bænk i skyggen af skolegården
T: 15:05
V: Solskind og dejlig varmt
Årstid: Omkring slutningen af sommeren
Omgivelser : Elever på vej hjem
Uge dag : Mandag
Påklædning: Normal hverdags tøj

Adia rejste sig forsigtigt op fra sin stol i klassen, hun famlede efter sine bøger. Hendes første dag på skolen var slut. Det havde været en rimelig hård dag, hun var faret vildt op til 7 gange på en enkelt dag!! hvilket havde gjort at hun ikke var kommet til tiden, så hun havde afbrudt i hvert enkelt lille time hun havde været til.
Adia prøvede at skjule sin skuffelse over sig selv ved at smile sødt til deres lærer, som hun kunne fornemme stadig var i rummet. ” tak for en vidunderlig time ” sagde hun letter nervøst og flov. hun ventede på svar, måske bare et lille ”selv tak ” men læreren lød ikke til at sige noget .. hvis det altså var læren der puslede rundt, hun sukkede og bed sig læben. hun begyndte at famle sig letter elegant frem mod døren ,og ud på gangen. Det kunne tydeligt høres hvor begejstret alle var for denne skole, og nogen fordi de havde fået fri ,eller måske fordi de havde fået nye venner ??
adia trykkede sine bøger ind til brystkassen, og med den ene hånd mod væggen flugte hun med forsigtige skridt væggen hele vejen hen til døren ud til skole gården. Hvor efter hun gik udenfor, og famlede sig frem til en bænk i skyggen. hun kunne høre de mange glade elever der råbte, og snakkede i munden på hinanden.
hun sukkede, ikke en eneste havde hun snakket med … men hvem ville også snakke med en blind? Adia begyndte at mærke en trykken for brystet, følelsen af at det blev nogen hårde år for hende, skyllede ind over hende. Hvordan skulle hun nogensinde klare det her!? Hun var blind og genert !? to ting folk ikke ligefrem blev tiltrukket af ?? tårerne begynde at danne sig i hendes øjne. Hun så ned i skødet hvor hendes speciale lavet bøger nu lå, hun prøvede at tænke på noget andet end hendes problemer men det var svært.
hvorfor var hun dog også født blind …
Adia Adrin
Adia Adrin

Race : Menneske
Antal indlæg : 8
Join date : 07/07/13
Age : 27
Geografisk sted : Akademiet for piger (uden evner )

Tilbage til toppen Go down

Dårlig første skole dag. Empty Sv: Dårlig første skole dag.

Indlæg  Garret Tirs Aug 27, 2013 5:44 am

P: Det sædvanelige, lange bukser, langærmet med hætte, der er trukket godt end over hovedet, for at dækker mærket,er dog kan ses som et mønster på hals. hvor det slutter på vendtre kind, som knap kan anes undre hætten.  

Garret sukkede og havde lige misset et par timer for at sige det mildt. Det med skole var blevet svært, det havde altid været svært men efter de seneste mange uger, og hvad de nu havdetaget med sig, var det blevet end del svære. Garret kiggede rundt efter et sted han kunne sidde. Han tænkte ikke videre over det da han satte sig i skyggen på en bænk. Han lagde ikke rigtig mærke til pigen. Det var ikke fordi han lagde mærke til så mange andre, jo færre han bemærkede, jo bedre for ham selv. Den eneste han sådan rigtig kunne tillade sig at bemærke var Colling, kun fordi han ikke kunne dø. Garret rystede på hovedet og fandt en af hans mange historie bøger frem. Det var ved at falde ro over resten af elverne. Selvom Garret sad langt fra kirkegården var stemmerne der stadigvæk, på trods af han var blevet bedre til at styrer dem, var han stadigvæk ikk helt godt til det. Endnu et suk kom over hans læber. *Garret? hører du på mig* Garret rystede på hovedet og bid tænderne sammen. Han tog sig til hovedet, "Hold nu kæft i bare et par minutter" Garret øjne blev klare og helt vide, lidt lige som en blinds, bare ikke helt med sammen effect, Garret kunne stadigvæk se. Han ville ønske han kunne slå han indre høre fra. Han bandende lavt og rystede igen på hovedet. der blev sendt en svag rislen igennem hans krop. Han gyste, og forsøgte at holde fokus på bogen i stedet for, hans hånd faldt på korset om hans hals. Hans hjerte faldt langsomt til ro, og hans tænker lagde sig. Han begyndte at trække vejret mere normalt. Han havde bare ikke selv bemærket at han træk vejret unormalt.
//beklager det ikke er længere håber det er okay //
Garret
Garret
Standby Admin
Standby Admin

Race : har været Speciellet menneske og Dødens tjenere men er det ikke længere er døden selv
Antal indlæg : 154
Join date : 21/06/11
Geografisk sted : Akademiet

http://skyggernes-verden.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Dårlig første skole dag. Empty Sv: Dårlig første skole dag.

Indlæg  Adia Adrin Tirs Aug 27, 2013 6:14 am

Adia sad lidt og nød den stilhed der var ved at ligge sig over gården. *Du burde måske gå hjemad, imens der stadig er nogen der kan hjælpe dig?* tænkte hun bedrøvet, og skulle lige til at rejse sig da hun pluslig kunne mærke en satte sig ved siden af hende på bænken. *mærkeligt ?? jeg hørte da ikke nogen fodtrin ??* tænkte hun undrende. Men hun kunne selvfølgelig have været fuldstændig opslugt af sin sorg, at hun ikke havde hørt det?. Hun helt stille, hun kunne mærke at hun begynde at blive genert .. men over for hvad ?? måske var der slet ikke nogen ?? måske var det bare hendes fantasi der løb afsted med hende igen ?? Hun strammede grebet om sine bøger, og bed sig i læben af nervøsitet.
" undskyld ?? øhm ... nu spørger jeg måske dumt .. eller .. " halv mumlede hun nervøst, hun kiggede ned i skødet på sig selv så håret slog ned som et forhæng for hendes ansigt.
" Jeg tænkte bare på ... øhmm ... eller .. " hun sukkede *flot adia ... nu gør du dig virkelig selv til grin ... hvis der altså sidder en ?? * hun spændt kraftigt i kroppen og anstrengte sig virkelig for at komme frem med sit lille budskab eller spørgsmål men ikke et ord kom ud af hendes mund " Adia du er og forbliver umulig .." mumlede hun opgivne til sig selv.
Adia Adrin
Adia Adrin

Race : Menneske
Antal indlæg : 8
Join date : 07/07/13
Age : 27
Geografisk sted : Akademiet for piger (uden evner )

Tilbage til toppen Go down

Dårlig første skole dag. Empty Sv: Dårlig første skole dag.

Indlæg  Garret Tirs Aug 27, 2013 6:42 am

Garret vente hovedet og smilte, men han blev også overraskt over at der rant faktisk sad nogen på den anden side af ham."Jah?" Garret lagde hovedet på skrå. Han kiggede nærmere på hende. "Noget jeg kan gøre?" Hun så ud til at være meget genert, Garret lagde begge arme om hende og smilte bare lidt. "Hey tag det stille og rolig jeg kende det godt selv. " Han slap hende og kiggede bare forsigtig på hende. Hun var blind, hvilket fik Garret til at sukke lettet. Hun ville ikke kunne se ham, og han ville ikke kunne skade hende. Hvilket nu var meget godt.
Garret
Garret
Standby Admin
Standby Admin

Race : har været Speciellet menneske og Dødens tjenere men er det ikke længere er døden selv
Antal indlæg : 154
Join date : 21/06/11
Geografisk sted : Akademiet

http://skyggernes-verden.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Dårlig første skole dag. Empty Sv: Dårlig første skole dag.

Indlæg  Adia Adrin Tirs Aug 27, 2013 6:59 am

Adia fik lidt af et chok da der var en der svarede hende. Nu blev hun først rigtig nervøs af to grunde. Den første: Der sad en person ved siden af hende ! Anden grund: det lød til at være en fyr ?? hun sad lidt, og bid sig i læben og skulle lige til at sige noget da han lagde armene om hende. Hun stivnede, det havde hun aldrig oplevet før! hun vende hovedet mod ham og fjernede sit hår så man bedre kunne se hendes ansigt, og de brune klare øjne. hun prøvede at danne sig et billede af den person der lige havde været så venlig, at prøve at få hende til at falde til ro. " undskyld jeg .. jeg ville bare vide om der var nogen der sad ved siden ... af mig??" hun så hurtigt ned i skødet igen, da hun kom i tanke om at hun var blind og ville ikke have at han dømte hende for hurtigt på det.
Adia Adrin
Adia Adrin

Race : Menneske
Antal indlæg : 8
Join date : 07/07/13
Age : 27
Geografisk sted : Akademiet for piger (uden evner )

Tilbage til toppen Go down

Dårlig første skole dag. Empty Sv: Dårlig første skole dag.

Indlæg  Garret Tors Aug 29, 2013 7:06 am

Garret smilte bare og lagde hovedet lidt på skrå. "Det helt okay, tag det ikke så tungt jeg går meget stille rundt. Andet jeg kan gøre for dig ? nu jeg er i gang " Han sukkede lavt, det fik hans tænker væk fra alt rundt om ham. Han træt vejret og kiggede rundt der var faldet ro over folk. Der stille og roligt begyndte at gå tilbage til deres værelser eller gang, fælles opholdrum eller andre steder det skulle være. Garret havdelukket bøgen han sad med.
Garret
Garret
Standby Admin
Standby Admin

Race : har været Speciellet menneske og Dødens tjenere men er det ikke længere er døden selv
Antal indlæg : 154
Join date : 21/06/11
Geografisk sted : Akademiet

http://skyggernes-verden.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Dårlig første skole dag. Empty Sv: Dårlig første skole dag.

Indlæg  Adia Adrin Tors Aug 29, 2013 8:12 pm

Adia sad lidt og tænkte " øhm .. " hun viste ikke rigtigt hvad hun skulle svare hun prøvede at danne et billede af hvordan så ud hvilket ikke var så nemt " du udstråler noget mærkeligt ..." mumlede hun " er du syg eller en eller anden måde handicappet ??" spurgte hun og vende sig mod ham " jeg mener .. jeg ved godt det lyder mærkeligt men det hjælper mig en smule med at danne et billede af dig ... " hun smilede svagt og er nervøst hun var ikke vantil den smule selskab
" og øhm ... en anden ting .. kunne du måske hjælp mig med at finde tilbage til mit værelse .. jeg har ikke rigtig lært at finde vej endnu .. " mumlede hun og så ned i skødet igen.
Adia Adrin
Adia Adrin

Race : Menneske
Antal indlæg : 8
Join date : 07/07/13
Age : 27
Geografisk sted : Akademiet for piger (uden evner )

Tilbage til toppen Go down

Dårlig første skole dag. Empty Sv: Dårlig første skole dag.

Indlæg  Garret Tors Aug 29, 2013 9:14 pm

Garret, smilte "Man kan vi godt sige jeg har et handicap. Det tror jeg i hvert fald godt man kan kalde det." Garret løftede hendes håndop til hans ansigt. "Jeg tror det nemmere sådan er." Han lagde hendes hånd mod hans kind. Han var sådan set godt klar over at hun ville kunne mærke hans mønstre på hans hud. Han smilte svagt. Og hun kunne sikkert mærke at han gjorde det. " jo jeg sikkert godt hjælp dig med at finde tilbage, Men hvor er det helt præcist du bror henne ad? men man lære det bare hen ad vejen " Garrets smil blev lidt stører.
Garret
Garret
Standby Admin
Standby Admin

Race : har været Speciellet menneske og Dødens tjenere men er det ikke længere er døden selv
Antal indlæg : 154
Join date : 21/06/11
Geografisk sted : Akademiet

http://skyggernes-verden.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Dårlig første skole dag. Empty Sv: Dårlig første skole dag.

Indlæg  Adia Adrin Tors Aug 29, 2013 9:24 pm

Adia blive forskrækket da han tog hendes hånd, hun havde ikke regnet ed at få lov til at rør ham. Men det var klart meget nemmere på den måde, hun lagde automatisk den anden hånd på hans anden kind og begynde at føle og mærke på hans ansigt og blidt og meget forsigtig. det føltes ikke som noget hun havde rørt ved før, det følelse lidt .. hun kunne ikke rigtigt sætte ord på det " du har ihvertfald en speciel hud " hviskede hun hendes hjerte bankede hurtigt hun var ikke vantil at være så tæt på en fyr og derfor føltes det helt uvirkeligt .. " øhm .. jeg er faktisk i tvivle " sagde hun stille og mærkede stille omkring hans i øjne i en nusse bevægelse.
Adia Adrin
Adia Adrin

Race : Menneske
Antal indlæg : 8
Join date : 07/07/13
Age : 27
Geografisk sted : Akademiet for piger (uden evner )

Tilbage til toppen Go down

Dårlig første skole dag. Empty Sv: Dårlig første skole dag.

Indlæg  Garret Tirs Sep 03, 2013 3:07 am

Garret smilte, "Ja det kan man vidste roligt sige jeg har, " Der var en smule latter i hans stemme da han sagde det. Han lade hovedet lidt på skrå. "Du ikke sikker? " Garret blev en smule usikker, det gik jo ikke hvis hun var kloster elev, Garret ville blive slået ihjel, også selvom det ikke ville være muligt. Garret sad lidt i sine egen tanker inden han kiggede nærmer på hende bøger han kunne ikke blind skrift men at dømme ud fra dem gættede han på hun var kloster elev. Garret nikkede for sig selv og smilte lidt, Han vidste godt hvor hun boede så. Det ville ikke være så svært at finde. "Jeg tror jeg ved hvor vi skal hen ad. " Han smilte venligt også selvom hun nok ikke kunne se det.
Garret
Garret
Standby Admin
Standby Admin

Race : har været Speciellet menneske og Dødens tjenere men er det ikke længere er døden selv
Antal indlæg : 154
Join date : 21/06/11
Geografisk sted : Akademiet

http://skyggernes-verden.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Dårlig første skole dag. Empty Sv: Dårlig første skole dag.

Indlæg  Adia Adrin Tors Sep 05, 2013 7:48 pm

Adia fjernede roligt sine hænder og begynde at rødme " tror du eller ved du det ??" spurgte hun med et lille og lagde hænderne blidt i skødet hun vende hovedet ned mod sine hændeder var noget over den fyr hun ikke rigtig kunne forstå .. han virket ikke som et normalt menneske som hende selv " undskyld igen men .. nu ved jeg godt .. eller .. jeg har en god fantasi og .. eller jeg er er måske lidt overtroisk" mumlede hun og havde svært ved at komme frem til spørgsmålet ... hun sukkede igen " jeg tænkte bare på .. det fordi jeg kan ikke rigtig ... og jeg har hørt om .. og " snakkede hun nervøst videre og prøvede at komme frem til pointen ..
Adia Adrin
Adia Adrin

Race : Menneske
Antal indlæg : 8
Join date : 07/07/13
Age : 27
Geografisk sted : Akademiet for piger (uden evner )

Tilbage til toppen Go down

Dårlig første skole dag. Empty Sv: Dårlig første skole dag.

Indlæg  Garret Fre Sep 06, 2013 5:42 am

Garret sukkede og smilte svagt han begyndte at blive en smule nervøs og rystede lidt på hovedet som for at samle tankerne. "Du er kloster elev, jeg vil gå ud fra jeg ved hvor du bor" Garret trak vejret dybt og pustede langsomt ud, "Du har hørt om hvad?" Garret blev en smule forvirret og med den lille forvirrering mistede han kontrollen og stemmerne kom til bage.
Garret
Garret
Standby Admin
Standby Admin

Race : har været Speciellet menneske og Dødens tjenere men er det ikke længere er døden selv
Antal indlæg : 154
Join date : 21/06/11
Geografisk sted : Akademiet

http://skyggernes-verden.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Dårlig første skole dag. Empty Sv: Dårlig første skole dag.

Indlæg  Adia Adrin Fre Sep 06, 2013 8:08 am

Adia holde hovedet ned mod bøgerne " det bare.. jeg har en fornemmelse af du måske er en ånd eller et spøgelse?? jeg kan ikke mærke din aura som ved aller andre elever og jeg kan ikke tyde dig særlig godt" hun kiggede op på ham " altså jeg ved godt det lyder skørt for jeg har lige mærket på dig men du er måske .. nej jeg bare skør " sukkede hun og rejste sig alt for hurtigt så det svimelede for hende og hun faldt på knæ foran bænken
Adia Adrin
Adia Adrin

Race : Menneske
Antal indlæg : 8
Join date : 07/07/13
Age : 27
Geografisk sted : Akademiet for piger (uden evner )

Tilbage til toppen Go down

Dårlig første skole dag. Empty Sv: Dårlig første skole dag.

Indlæg  Garret Lør Sep 07, 2013 12:17 am

Garret blev lidt forvirret over hende, Hun kunne ikke mærke hans tilstede værelse? Nu Garret tænkte over det var der flere der var begyndt at sige sådan, men det var mest blandt de normale mennesker. Han sagde ikke noget. Garret rejste og gab ud efter hende. Han fik fat men med han hurtige bævelser, måtte han folde hans vinger ud for at holde sig selv og hende oppe. Garret kunne mærke den svage vind der kom fra dem da han foldede dem ud. Det var kun til Garrets held af alle andre lod til at havde forladt området. De grå-sorte vinger fik Garret til at lukke øjnene. Han sukkede lavt og Slap hende forsigtig. "Du skulle være lidt mere forsigtig, En dag ender det måske galt. " Og det var lige hvad der ville ske, en dag, Garret havde lukket af enden han fandt ud af hvornår og måde kunne også nå at ændre sig. Men lige nu måtte han holde fokus på hans vinger der rat tydeligt fortalte at han ikke var menneske.
Garret
Garret
Standby Admin
Standby Admin

Race : har været Speciellet menneske og Dødens tjenere men er det ikke længere er døden selv
Antal indlæg : 154
Join date : 21/06/11
Geografisk sted : Akademiet

http://skyggernes-verden.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Dårlig første skole dag. Empty Sv: Dårlig første skole dag.

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum