Akademiet
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Hvem er på nu
Der er i alt 3 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 3 gæster

Ingen

[ Se hele listen ]


Flest brugere online på samme tid var 11, Søn Jan 20, 2013 4:07 am
Seneste emner
» Dårlig første skole dag.
i know this story ~ morti EmptyLør Sep 07, 2013 12:17 am af Garret

» Skal vi gå Live?
i know this story ~ morti EmptySøn Jul 07, 2013 5:46 am af Adia Adrin

» And Of We Go! ~ Team Redningsaktionen
i know this story ~ morti EmptyFre Jun 14, 2013 9:03 pm af Garret

» Busted. //Nille//
i know this story ~ morti EmptyTirs Jun 11, 2013 6:41 pm af Gæst

» Fravær denne weekend over
i know this story ~ morti EmptyLør Maj 11, 2013 12:43 am af Jaden

» for ever alone or mayby not ~ Nille
i know this story ~ morti EmptyOns Maj 01, 2013 11:58 pm af Gæst

» Styrke Skala
i know this story ~ morti EmptyTirs Apr 30, 2013 11:00 pm af Jaden

» Well, i'm back again but I don't think we've met ~ Nille
i know this story ~ morti EmptyTirs Apr 30, 2013 1:12 am af Gæst

» WHat are you doing here Nille privat
i know this story ~ morti EmptyTirs Apr 30, 2013 1:07 am af Gæst

Mest aktive emnestartere
Garret
i know this story ~ morti I_vote_lcapi know this story ~ morti I_voting_bari know this story ~ morti I_vote_rcap 
Colling
i know this story ~ morti I_vote_lcapi know this story ~ morti I_voting_bari know this story ~ morti I_vote_rcap 
Jaden
i know this story ~ morti I_vote_lcapi know this story ~ morti I_voting_bari know this story ~ morti I_vote_rcap 
Azel
i know this story ~ morti I_vote_lcapi know this story ~ morti I_voting_bari know this story ~ morti I_vote_rcap 
Mason
i know this story ~ morti I_vote_lcapi know this story ~ morti I_voting_bari know this story ~ morti I_vote_rcap 
Hazel
i know this story ~ morti I_vote_lcapi know this story ~ morti I_voting_bari know this story ~ morti I_vote_rcap 
Saga
i know this story ~ morti I_vote_lcapi know this story ~ morti I_voting_bari know this story ~ morti I_vote_rcap 
Alexia
i know this story ~ morti I_vote_lcapi know this story ~ morti I_voting_bari know this story ~ morti I_vote_rcap 
larka
i know this story ~ morti I_vote_lcapi know this story ~ morti I_voting_bari know this story ~ morti I_vote_rcap 
Shadow
i know this story ~ morti I_vote_lcapi know this story ~ morti I_voting_bari know this story ~ morti I_vote_rcap 

Mest aktive brugere
Garret
i know this story ~ morti I_vote_lcapi know this story ~ morti I_voting_bari know this story ~ morti I_vote_rcap 
Jaden
i know this story ~ morti I_vote_lcapi know this story ~ morti I_voting_bari know this story ~ morti I_vote_rcap 
Mason
i know this story ~ morti I_vote_lcapi know this story ~ morti I_voting_bari know this story ~ morti I_vote_rcap 
Saga
i know this story ~ morti I_vote_lcapi know this story ~ morti I_voting_bari know this story ~ morti I_vote_rcap 
Arason
i know this story ~ morti I_vote_lcapi know this story ~ morti I_voting_bari know this story ~ morti I_vote_rcap 
Colling
i know this story ~ morti I_vote_lcapi know this story ~ morti I_voting_bari know this story ~ morti I_vote_rcap 
Hazel
i know this story ~ morti I_vote_lcapi know this story ~ morti I_voting_bari know this story ~ morti I_vote_rcap 
Yvaine
i know this story ~ morti I_vote_lcapi know this story ~ morti I_voting_bari know this story ~ morti I_vote_rcap 
larka
i know this story ~ morti I_vote_lcapi know this story ~ morti I_voting_bari know this story ~ morti I_vote_rcap 
Azel
i know this story ~ morti I_vote_lcapi know this story ~ morti I_voting_bari know this story ~ morti I_vote_rcap 

Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning


i know this story ~ morti

2 deltagere

Go down

i know this story ~ morti Empty i know this story ~ morti

Indlæg  Garret Søn Jan 27, 2013 8:20 am

Sted: B klassen klasse lokale
Tid: 8:15 til historie B
Vejr: overskyet og se ud som regn eller sne
Årstid: sen venter
Påklædning: sort hættetøjre med lange ærmer sorte jeans og et par sorte sko

efter som det var historie og så ovn i købet historie B, hørte Garret ikke efter. han sad bare på sin plads og tegnede i sit hæfte. han var først begundt og møde op til hans timer her efter de havde fået ny rektor. han sukkede og tog sig sammen selvom det var en historie han kendte. han havde udgivet i alt to bøger inden for historie, det var nu ikke noget han gik og plarede med. han ville faktisk være fri for overhovedet og snakke om dem. han lyttede og sukkede svagt forsatte bare han forhævende med at tegne i bøgen, hvilket hans nye lære fandt vildt spændende "du der" han pagede på Garret " kan du fortælle mig hvad der så skete, eller i det mindste fortælle mig hvad jeg lige har sagt" Garret kunne begge dele, han sad med hætten på og snak en gang" Og alle fik ret til at dræbe dem. Denne ret gælder også den dag i dag. Efter dette blev flere hundrede mennesker dræbt i det man troede de var dæmoner. Men kun meget få af dem var. Her i bandt dem var en ung pige fra lowell slægten. Der enden sin død forbandede Gud, Satan og de mennesker der stod for at tage hendes liv. Menneskerne døde en grusom død, de blev nemlig dræbt af pigen selv. Det her fra vi ved at nogle skygger kan genopstå. Men ikke kun pigens evne spillede ind i disse menneskers død. Også døden havde en rolle i dette, da de mennesker der blev dræbt sjæle ikke kunne komme i himlen og ikke skulle i helvede. Måtte døden tage dem." han sagde ikke hvad hans lære havde sagt men forstatte der fra hov han havde sluppet. "rejs dig og tag hætten af, og du hedder" Garret rejste sig og tog hætte af, "Garret Wanderlin" han hviskede og sank en gang, der blev stille i klassen. han snak en gang og rystede lidt. han havde ingen ide om hvad han skulle sige. "bare sæt dem igen " lærerens stemme var blevet venlig, og han smilte lidt til Garret. klamt..


Garret
Garret
Standby Admin
Standby Admin

Race : har været Speciellet menneske og Dødens tjenere men er det ikke længere er døden selv
Antal indlæg : 154
Join date : 21/06/11
Geografisk sted : Akademiet

http://skyggernes-verden.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

i know this story ~ morti Empty Sv: i know this story ~ morti

Indlæg  Morti Tirs Jan 29, 2013 10:46 pm

Påklædning: min sedvanlige hættetrøje med et omvendt kors på ryggen og hell stående på forsiden, slidte cowboy bukser og slidte træningssko.
//nu når jeg ser på det ville det også være b klassen jeg ville vælge, ud fra de tre der er lige nu ihvertfald//

Der blev banket på døren ind til klassen længe efter Garret havde fået lov at sætte sig ned igen. Morti kom ind med et parpir i hånden der mindede om et kort over skolen som han havde snuden nede i. Han var igen faret vild på skolen og han vidste ikke engang hvilke time han skulle have lige nu. Han så op fra papiret og så på læren "jeg tror jeg skal være her nu" han sagde det roligt, men uden den store følelse i det. Han så kort ud mod klassen med et smil på munden, men langtfra i øjnene. Han havde hætten fra sin hættetrøje over hovedet så hans ansigt var lidt mørkt. Læren tog imod hans parpir og kiggede lidt på det, men hun så bare forvirret på Morti og gav ham papiret tilbage "jeg tror du skal være i denne klasse" sagde hun så roligt.
Morti
Morti

Race : Demi god
Antal indlæg : 10
Join date : 21/01/13
Age : 28
Geografisk sted : Akademiet

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum